U bent hier: Home > FAQ > Account management

Veelgestelde vragen over account management

Waar vind ik mijn rekeningafschriften in het account management?

In de rechterbovenhoek van onze website ziet u een knop [INLOGGEN], vervolgens kiest u Account Management gevolgd door Naar Account Management. Hier klikt u op [Reports] en vervolgens op [Activity en Statements]. Hier kunt u uw eigen afschriften samenstellen en afdrukken.

Zo wordt bijvoorbeeld de waarde van de rekening, de posities en transacties in één overzicht weergegeven. U kunt dit dagelijks, maandelijks of voor een bepaalde periode opvragen.

Hoe breng ik de door mij betaalde kosten in kaart?

Via Account Management krijg je een gedetailleerd overzicht van de door jou betaalde kosten.

Je vindt hier de instructies.

Vindt u geen antwoord op uw vraag? Contacteer onze medewerkers of bekijk het overzicht met alle vragen

Let op! Beleggen brengt risico's met zich mee, u kunt uw inleg en mogelijk meer verliezen door het hefboomeffect.


Ⓒ 2017 - TradersOnly BV